Національна промоакція «Я ЗА DOVE!»

Клієнт: 
Unilever
Бренд: 
DOVE
Цілі: 
Переконати активних споживачів категорії користуватися виключно дезодорантом Dove за допомогою підсилення його основної переваги щодо догляду за шкірою (відновлювати шкіру після гоління)
Охоплення: 
36 міст, 827 ТТ
Період проведення: 
2010 р.

Опис проекту: 

Механіка: 1) купи будь-який дезодорант Dove

2) Зареєструй номер та дату чеку на сайті

www.dovepromo.com.ua,

3) Стань учасником розіграшу  щогодинних призів та отримай можливість поїхати у  SPA

Dove в Гамбурзі

Особливості: комплексний вплив  (360° ) на споживача

(метро, борди, сіті-лайти, преса, реклама на транспорті).

Select Color: