«За индивидуальную красоту»

Клієнт: 
Unilever
Бренд: 
Dove
ЦА: 
жінки усіх вікових категорій
Цілі: 
Організувати виставку в нестандартному для виставок місці з високою прохідністю ЦА та метою залучити увагу широкої аудиторії
Ідеї: 
Провести фотовиставку українських фотографів «ВНЕ СРАВНЕНИЯ: Красота глазами фотографов» у рамках рекламної кампанії «За индивидуальную красоту». Моделями були жінки різного віку (навіть під 90 років), типу краси, разних професій та образу життя. Відвідувачі фотовиставки мали можливість проголосувати за найяскравіший ,на їхню думку, образ, заповнивши анкету буклета. За результатами голосування 5 авторів найкращих робіт були нагороджені дипломами, а автор найяскравішого образу отримав грант від торгівельної марки Dove.
Охоплення: 
Київ, виставковий зал ТЦ «Глобус»
Період проведення: 
серпень 2006 р.

Select Color: